دیالیز تنها عملیات بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 9.2
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

دیالیز تنها عملیات بیمار نارسایی کلیه با کراتینین 9.2

دیالیز تنها بیمار عمل با نارسایی کراتینین 9.2Es شناخته شده است که دیالیز درمان شایع ترین است برای درمان نارسایی کلیه، معمولا پس از سطح کراتینین بالا به 8.0 است، دکتر توصیه خواهد کرد diálisis.Así نظر می رسد که بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی کراتینین 9.2 به diálisis.¿Pero این است که حقیقت؟

آیا دیالیز تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه با کراتینین سرم 9.2 است؟

به فرانک، دیالیز است تنها گزینه برای بیماران مبتلا به نارسایی کلیه سطح کراتینین بالا نیست، برخی از داروهای چینی ممکن است تنها درمان diálisis.Es جایگزین می گویند، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است به درمان را انتخاب کنید با توجه به شرایط خود آمده است.

پیوند کلیه برای درمان نارسایی کلیه

پیوند کلیه زمانی تصور می شد موثرترین درمان می تواند به بیماران مبتلا به نارسایی کلیه بدون دیالیز کمک یک زندگی calidad.Sin بالا با این حال، بیمار مقدار زیادی از dinero.Lo است که رفتن به یک مدت هزینه زمان به کلیه جدید نگاه ممکن است دوباره شکست خواهد خورد donante.Además.

طب چینی برای درمان نارسایی کلیه

نوآوری، درمان طب چینی امید به بیماران مبتلا به بیماران مبتلا به نارسایی کراتینین بالا که می خواهند به یک زندگی با کیفیت خارج بدون دیالیز، که می تواند عملکرد کلیه را بهبود برای تعمیر کلیه آسیب دیده و شما LDE محافظت از آسیب adicional.Con کمک طب چینی، بیمار مبتلا به نارسایی کلیه ممکن است فرصتی برای مدیریت بیماری خود را بدون دیالیز یا پیوند کلیه است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد طب چینی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز می توانید ایمیل به sjzhospitalrenal@hotmail.com ارسال و یا دکتر ما مشورت واتساپ: +8615732170898، شما همچنین می توانید خانگی ترک به طور مستقیم، ما شما را با کمک خواهد کرد همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 22 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: